فراخوان پذیرش هیأت علمی تمام وقت در قالب تعهدات خدمتی
در راستای پیشبرد اهداف توسعه ای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نظر به ظرفیت های تخصصی دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت در ارائه آموزش های
بسمه تعالی
در راستای پیشبرد اهداف توسعه ای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نظر به ظرفیت های تخصصی دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت در ارائه آموزش های بین رشته ای و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآفرین، بر اساس مصوبه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده، فراخوان پذیرش هیأت علمی تمام وقت تعهدات خدمتی در رشته های "تکنولوژی آموزشی" و "سنجش و اندازه گیری" به شرح زیر منتشر می گردد:
دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت در نظر دارد از میان دانش آموختگان دکترای تخصصی رشته های 1-تکنولوژی آموزشی و 2-سنجش و اندازه گیری دانشگاه های داخل و خارج کشور با برگزاری مصاحبه علمی، عضو هیأت علمی تعهدات خدمتی بپذیرد. متقاضیان گرامی می توانند در صورت احراز شرايط مطابق با اعلام نياز درج شده در این اطلاعیه، نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام نمایند. همچنین لینک ثبت نام در صفحه اصلی سایت دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت به آدرس https://sme.sbmu.ac.ir/ قابل دسترسی است.
بخش اول: شرایط عمومی و اختصاصی
متقاضیان برای شرکت در فراخوان می بایست دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح زیر باشند:
شرایط عمومی:
1. اعتقاد و التزام عملی به دين مبين اسلام.
2. اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران و ولايت فقيه.
3. تابعيت جمهوری اسلامی ايران.
4. دارا بودن مدرک دکترای تخصصی تکنولوژی آموزشی یا دکترای تخصصی سنجش و اندازه گیری .
5. برخوردار بودن از سلامت و توانمندی جسمانی و روانشناختی.
6. دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائمی قانونی (آقایان).
شرایط اختصاصی :
1- دانش آموخته رشته های فوق الذکر در دانشگاههای سراسر کشور وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت علوم تحقیقات و فناوری متقاضی گذراندن تعهدات خدمتی.
2- دانش آموخته رشته های فوق الذکر در دانشگاههای معتبر خارج از کشور با مدرک تحصیلی مورد قبول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری.
3- حداقل معدل 16 مقطع دكتري تخصصي برای دانش آموختگان داخل کشور و معادل آن برای دانش آموختگان خارج.
4- حداکثر سن 35 سال ( در صورت کسب امتیاز بالا در سوابق و تجربیات علمی –پژوهشی تا 40 سال).
5- تسلط کافی به دانش زمینه ای رشته تخصصی، تکنولوژی های نوین آموزشی، و بسترهای آموزش مجازی، سنجش و اندازه گیری .
6- اعضاي هيات علمي شاغل در دانشگاه های کشور اعم از قراردادی، پیمانی یکساله، پیمانی، رسمی آزمایشی، رسمی قطعی مجاز به شركت در این فراخوان نمي باشند. ( در صورت استعفااز محل خدمت قبلی، شرکت در فراخوانبلامانع است)
نحوه ثبت نام و ارسال مدارک
متقاضیان می توانند پس از اطمینان از احراز شرایط و آماده سازی مدارک درخواستی، از تاریخ 1399/04/20 لغایت 1399/05/10 با مراجعه به لینک ارسال مدارک و ثبت نام اقدام به ثبت نام و ارسال مدارک نمائید.ثبت نام تنها از طریق لینک اینترتی امکان پذیر بوده و امکان ثبت نام حضوری یا ارسال پستی مدارک وجود ندارد.
مدارک درخواستی شامل تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی، تصویرکارت پایان خدمت ( آقایان)، تصویر پرسنلی، تصویر دانشنامه/ گواهینامه موقت آخرین مقطع تحصیلی،
نحوه پذیرش:
مستندات ارسالی در کمیته علمی- تخصصی دانشکده متشکل از رئیس دانشکده، معاون آموزشی، معاون پژوهشی، نماینده امور هیأت علمی دانشگاه، دو نفر از اعضاء هیأت علمی منتخب، بررسی و امتیاز بندی شده و اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول در تاریخ 1399/5/20 در سایت دانشکده اعلام خواهد شد.
پس از اعلام نتایح اولیه، حداکثر طی10 روز کاری برای شرکت در مصاحبه علمی با پذیرفته شدگان تماس گرفته خواهد شد؛ حضور در محل دانشکده به آدرس تهران، خیابان ولی عصر، نرسیده به چهار راه پارک وی،بعد از کوچه ترکش دوز،دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت در تاریخ های تعیین شده ضروری بوده و قابل تمدید نیست.
· نکته مهم: متقاضیان رشته تکنولوژی آموزشی در زمان مصاحبه ضروری است فایل الکترونیکی محتوای تولید شده از رزومه علمی- پژوهشی (VisualCV)با استفاده از نرم افزارهای رایج، در قالب فیلم یا انیمیشن و یا موشن گراف و .... را به همراه داشته باشید.
اسامی پذیرفته شدگان نهایی، پس از تائید صلاحیت علمی و عمومی در کمیته علمی- تخصصی و مطابق با ضوابط آیین نامه های مرتبط با اعلام نیاز و جذب اعضاء هیأت علمی، در اوایل شهریورماه سال جاری از طریق سایت دانشکده اعلام خواهد شد.
نکات مهم:
مسئولیت صحت مستندات و اطلاعات ارائه شده به عهده متقاضی بوده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در هر مرحله، درخواست یا پذیرش وی منتفی میگردد.
در صورت رکود علمی _پژوهشی عضو هیأت علمی پذیرش شده و بر اساس گزارش ارزشیابی عملکرد در شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده در مدت زمان معین، مطابق با ضوابط آیین نامه استخدامی اعضاء هیأت علمی، دانشکده مجاز به فسخ قرارداد استخدامی خواهد بود.