واحد کارگزینی 
 
 مسئول کارگزینی 
  | 
  | 
| 
 خانم نگار سادات کشیکچیان 
 | 
| 
  شماره تماس : 92 یا 26210090 داخلی 166 
 | 
 
پست الکترونیکی: personnel2023.sme@gmail.com
  
 | 
  | 
| بخش اداری دانشکده | 
 
 
شرح وظایف مسئول امور کارگزینی غیر هیات علمی 
- برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
 
- نظارت بر صدور و بررسی احکام کارگزینی از قبیل احکام انتقال ، ترمیم حقوق ، مرخصی ، معذوریت  ، ترفیع طبق مقررات
 
- نظارت بر  صدور و بررسی احکام افزایش  سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین و مقررا ت مربوط  
 
- انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (، بازنشستگی ، فوت...)
 
- اجرای خط مشی تعیین شده از سوی مقام مافوق و اتخاذ تدابیرلازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
 
- تسلط بر قوانین و مقررات مربوطه از طریق بروزرسانی اطلاعات و شرکت در دروه های مربوطه و نظارت بر میزان آموزش و تسلط کارکنان کارگزینی
 
- نظارت بر حسن اجرای امور مربوطه توسط پرسنل زیرمجموعه
 
- انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده – ثبت چهره در دستگاه تایمکس –اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط
 
- تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا
 
- نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس
 
- بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر
 
- نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان  
 
- انجام کلیه امور مربوط به طبقه، رتبه ، اعمال مدرک تحصیلی و تغییر عنوان کارکنان و تشکیل کمیته های فرعی
 
شرح وظایف امورکارگزینی هیات علمی:
- ترفیع پایه سالیانه هیات علمی
 
- انعقاد قرارداد های محرومیت از مطب ( تمام وقت جغرافیایی)
 
- ماموریت های آموزشی
 
- مدید استخدام ها
 
- صدور کلیه احکام هیات علمی ( ضریب افزایش سالیانه ، ترفیع پایه سالانه، ترفیعات تشویقی ، ارتقاء مرتبه، تبدیل وضعیت، انعقاد قرارداد ضریب کا و ...)
 
- گواهی انجام ماهانه هیات علمی به دانشگاه جهت پرداخت حقوق و مزایا
 
- مرخصی های بدون حقوق
 
- امور مربوط به هیات بدوی تخلفات هیات علمی
 
- مکاتبات مربوطه( گواهی اشتغال، امور رفاهی ، آزادسازی دانشنامه و ...)
 
حضور و غیاب اعضای هیات علمی