• تاریخ انتشار : 1403/07/24 - 13:47
  • بازدید : 12
  • تعداد بازدید : 11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارائه کارگاه آموزشی طراحی و ساخت بازی جدی بدون کدنویسی توسط همکاران دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری در سمینا بازی وارسازی

   به گزارش روابط عمومی دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری سمینار سراسری بازی و بازی وار سازی در آموزش علوم پزشکی در تاریخ ۱۹ مهر سال جاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸ در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. 
  در این سمینار، کارگاه آموزشی  با عنوان طراحی و ساخت بازی جدی بدون کدنویسی: یک تجربه عملی توسط دکتر هانیه مستور و دکتر سمیه سهرابی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد. مدرسان در ابتدای کارگاه به ارائه توضیحاتی در ارتباط با مفاهیم نظری بازی وارسازی و بازیهای جدی درآموزش علوم پزشکی و نیز معرفی موتورهای معروف بازی سازی پرداختند و در ادامه با استفاده از موتور بازی Construct 2 یک بازی را طراحی و تولید نمودند. لازم به ذکر است که شرکت کنندگان کارگاه نیز که لپ تاپ در اختیار داشتند، گام به گام مراحل بازی سازی را با مدرسین پیش رفتند و ضمن ایجاد بازی با محیط، عناصر و المانهای این موتور بازی آشنا شدند. در پایان کارگاه، با استفاده از نرم افزار Kahoot که یک نرم افزار با ماهیت بازی سازی جهت ارائه محتوا و ارزیابی فراگیر می باشد، آزمونی از فرگیران به عمل آمد و به سه نفری که صحیح ترین پاسخ را در کمترین زمان ارائه دادند و به جایگاه یک تا سه در بازی دست یافتند، هدیه ای در قالب منتورینگ انجام پژوهش در آموزش در زمینه بازی وار سازی تعلق گرفت. لازم به ذکر است که در این کارگاه 68 نفر حضور داشتند و در پایان هم شرکت کنندگان ضمن ابراز رضایت از حضور در کارگاه، تقاضای برگزاری آن را در دانشگاههای محل خدمتشان داشتند.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 147534
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست