• تاریخ انتشار : 1395/10/04 - 09:40
  • بازدید : 24066
  • تعداد بازدید : 50
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
دانشکده آموزش علوم پزشکی

اعلام شرایط پذیرش دانشجو

اعلام شرایط پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی ٩٦– ٩٥

 

 

 

شرایط پذیرش دانشجو در دوره مجازی کارشناسی ارشد آموزش پزشکی

      دانشکده آموزش علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی از کلیه متقاضیان واجد شرایط ذیل برای نیمسال دوم 96-95 در مقطع کارشناسی  ارشد آموزش پزشکی به صورت از راه دوردانشجو می پذیرد.  

1.       اعضای هیأت علمی رسمی و پیمانی دانشگاهها/ دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعضای هیأت علمی گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی.

 

2-    کارکنان رسمی، رسمی آزمایشی و پیمانی و قراردادی دانشگاهها/ دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه شاهد، دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس، انستیتو پاستور ایران، پژوهشکده رویان، مؤسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون ایران، مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، پزشکی قانونی، هلال احمر، سازمان تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح دارای مدارک دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی)، دکترای حرفه ای علوم آزمایشگاهی کارشناسی ارشد ناپیوسته و یا کارشناسان رشته های علوم پزشکی و رشته روانشناسی بالینی

 

   نحوه پذیرش :

 

انتخاب  از میان  داوطلبین  واجدشرایط بر اساس  اولویت های  آئین نامه های وزارتی و دانشگاهی  این رشته و به تعداد ظرفیت 50 نفر سهمیه عادی و 25 نفر سهمیه مازاد می باشد که پس از بررسی  مستندات و  گزینش اولیه  اعلام خواهد شد.  

 

پذیرفته شدگان (عادی و مازاد)  پس از گذرانیدن واحد های دوره دانش پذیری (یک نیمسال تحصیلی)  و قبولی  به عنوان دانشجوی ترم اول  مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی ثبت نام خواهند نمود.

 

داوطلبینی که در فرم ثبت نام برای پذیرش در سهمیه  مازاد اعلام تمایل نمایند ، در صورت پذیرفته نشدن در سهمیه عادی ، برای پذیرش در ظرفیت مازاد بررسی خواهند شد.

 در صورت عدم ثبت نام پذیرفته شدگان در موعد مقرر  و یا عدم احراز شرایط پذیرش که داوطلب در فرم  ثبت نام اعلام نموده است ، پذیرفته شدگان  ذخیره جایگزین خواهند شد.  

 شهریه  دوره  ( سهمیه عادی  و مازاد)         با احتمال افزایش 20 درصدی

 

    نحوه ثبت نام:

 

متقاضیان می توانند پس از اطمینان ازاحراز شرایط ثبت نام و وجود  مدارک خواسته  شده ،  از تاریخ 1395/10/04تا 1395/10/12در محل " ثبت نام " کلیک و با فعال شدن فرم ثبت نام اقدام به تکمیل آ ن نمائید .

 

ثبت نام  تنها از طریق  سایت امکان پذیر بوده  و امکان  ثبت نام حضوری یا ارسال درخواست  وجود ندارد

( نتایج  بر اساس کد رهگیری متقاضیان از طریق همین سایت  اعلام خواهد شد) 

 

زمان ثبت نام :          

                                          1395/10/25لغایت 1395/11/06

.

 

 

نکات قابل توجه قبل از ثبت نام :

لطفا قبل از تکمیل فرم  ثبت نام توضیحات فراخوان را به دقت مطالعه نموده وسپس نسبت به تکمیل آن اقدام نمائید .

مدارک مورد نیاز که در ثبت نام اولیه باید ضمیمه فرم ثبت نام گردد:

1-    معرفی نامه مقام مسئول سازمان محل خدمت ( که در صورت داشتن معرفی نامه آیتم "دارم "را در فرم ثبت نام فعال نموده  و درانتهای فرم در قسمت مربوطه پیوست نمائید. و در صورت نداشتن معرفی نامه حتما آیتم " ندارم " فعال کنید.

2-    یک رزومه مختصر از فعالیت های آموزشی و علمی و پژوهشی و تدریس و............ خود در فایل ورد  با حجم کمتراز 500 کیلو تایپ نموده و در انتهای فرم در قسمت مربوطه پیوست نمائید..

3- در دسترس بودن اطلاعات کامل شناسایی

لازم به ذکر است از ارسال معرفی نامه و مدارک  بصورت  اتوماسیون ،ایمیل یا ارائه حضوری  خودداری کنید.معرفی نامه های اتوماسیونی و حضوری  بهیچ عنوان قابل بررسی نمی باشد .

 ( در صورت پذیرفته شدن  هنگام ثبت نام حضوری  همراه داشتن مدارک ذیل اجباری است.)

 

مدارک مورد نیاز  

1-      شناسنامه اصل و کپی

2-      کارت ملی  اصل و کپی

3-      کارت پایان خدمت  اصل و کپی ( آقایان)

4-      عکس  پرسنلی 3 عدد

5-      حکم کارگزینی  (از محل کارفعلی)

6-      دانشنامه  مقطع قبلی اصل و کپی

7-      نامه معرفی ( اطلاع از تحصیل ) مسئول مستقیم محل کار فعلی

8-      اصل فیش بانکی

ثبت نام

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 26340
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست