• تاریخ انتشار : 1403/08/22 - 12:15
  • بازدید : 36
  • تعداد بازدید : 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست مرور انتشارات اعضای هیئت علمی

   به گزارش روابط عمومی دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری: نشستی با عنوان (مرور انتشارات اعضای هیئت علمی) با حضور اساتید و دانشجویان school press review  دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری مورخ ۱۹ ابان ۱۴۰۳برگزار شد.

در ابتدای این نشست اقای دکتر طوفانی نژاد معاون پژوهشی دانشکده به اهداف این  نشست و معرفی سخنرانان  پرداخته و در ادامه شرحی از برنامه های معاونت پژوهشی در فصل پاییز و زمستان  بیان کردند.  ایشان به سلسله کلینیک های مشاوره ای در پژوهش و برنامه های بازدید توسط معاونت پژوهشی بمناسبت هفته پژوهش نیز اشاره نمودند.

  خانم دکتر شاکریان عضو هیات علمی دانشکده ، به معرفی مقالات و حوزه های پژوهشی خود و شرح انها پرداختند. از جمله  حوزه های پژوهشی ایشان : آموزش سلامت بر اساس تئوری های سلامت، مطالعات مرور نظام مند و متا انالیز، اموزش به شیوه های نوین، ارزیابی برنامه های ملی ، بررسی شاخص های بار بیماری  ها، هزینه اثر بخشی و طراحی آموزشی می باشد.

 سپس خانم دکتر میرمقتدایی عضو هییت علمی دانشکده به معرفی فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود پرداختند . ایشان نیز اعلام داشتند که حوزه های پژوهشی شامل: یادگیری الکترونیکی، یادگیری خرد، یادگیری سیار، شبیه سازی و واقعیت مجازی، تکنولوژی های ارتقا دهنده یادگیری،  طراحی درسنامه های مجازی، راه اندازی و طراحی اپلیکیشن های اموزشی، کلاس معکوس، بازی وارسازی و هوش مصنوعی می باشد.

در ادامه اقای دکتر سلیمان احمدی رییس دانشکده، ضمن معرفی مقالات پژوهشی خود براساس دسته بندی موضوعی ، پیشنهاداتی جهت برگزاری بهتر این برنامه در اینده و ارتقا ان بیان نمودند. از جمله حوزه های پژوهشی ایشان:  مطالعات پژوهشی کیفی، فناوری های ارتقا دهنده یادگیری، ارزیابی اعضای هیئت علمی ، توانمندسازی اعضای هیئت علمی، مطالعات مروری، اعتباربخشی ، سنتز پژوهی و هوش مصنوعی می باشد.

در پایان آقای دکتر طوفانی نژاد ضمن تشکر از همکاران پژوهشی : خانم دکتر کلانتریون و خانم دکتر حسینی جهت برگزاری و ایده پردازی این نشست ، برگزاری نشست دوم را در بهمن ماه با حضور دیگر اساتید دانشکده نوید دادند.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 149026
کلید واژه

تصویر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست