ثبت نام و ارسال مدارک پذیرش مقطع کارشناسی ارشد اموزش جامعه نگر در نظام سلامت - نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰
"كارشناسان شاغل در حيطه آموزش بهورزي جهت شركت در دوره كارشناسي ارشد آموزش جامعه نگر در نظام سلامت"
"كارشناسان شاغل در حيطه آموزش بهورزي جهت شركت در دوره كارشناسي ارشد آموزش جامعه نگر در نظام سلامت"
ورودی مهر 1400
ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود دانشکده مجازی،آموزش پزشکی و مدیریت وگرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید، امید است که با شروع فعالیت های آموزشی و پژوهشی، در مسیر جدید پیشرفت های علمی و توسعه پایدار و رشد تعالی ایران عزیزمان گام های موثری بر داریم.
دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان اولین و تنها دانشکده متمایز در این حیطه، در نظر دارد تا با به کارگیری تیمهای مجرب بین رشتهای و شبکهسازی نیروهای فکری و کارشناسی خبره، در تولید و ترجمان دانش در حوزه های شناختی و اجتماعی نظام سلامت، پرورش و توانمندسازی کارشناسان، هیات علمی، مدیران نظام سلامت، مشاوره و ترویج سیاست گذاری مبتنی بر شواهد در نظام سلامت، به الگویی موفق و پیشرو در سطح منطقه تبدیل شود.
به اطلاع دانشجویان گرامی میرساند:
- با توجه به اینکه دریافت مدارک ثبت نام بصورت مجازی و از طریق سامانه می باشد، لذا دانشجویان به منظور تکمیل فرایند ثبت نام خود موظف به بارگذاری کامل مدارک درخواستی طبق دستورالعمل اعلام شده هستند.
- پذیرفته شدگان پس از تکمیل و ارسال مدارک ثبت نام حد اکثر تا پایان مرداد ماه خود اقدام نمایید.
- هرگونه اطلاع رسانی اعم از زمان انتخاب واحد و یا حذف و اضافه، برگزاری کارگاههای آموزشی، تاریخ برگزاری آزمونها، و سایر موارد از طریق وب سایت دانشکده به نشانیsme.sbmu.ac.ir اعلام میگردد و دانشجویان می توانند برای اطلاع از جزئیات امور آموزشی و پژوهشی به صورت مستمر سایت دانشکده را مشاهده کنند.
- انتخاب واحد دانشجویان و فرایند آموزشی ثبت نمرات و صدور کارنامه و همچنین پرداخت شهریه برای دانشجویان شهریه پرداز در سامانه سما و از طریق آدرس medical.sbmu.ac.ir انجام می گیرد.
- برگزاری کلاسهای درس برای دانشجویان آموزش از راه دور بصورت مجازی و در سامانه نوید انجام می شود که فایل راهنمای آن بر روی سایت موجود است.
- دانشجویان میتوانند درصورت ارائه هرگونه درخواست آموزشی، فرم مربوط به درخواست آموزشی دانشجو را از سایت دانشکده دریافت کرده و پس از تکمیل از طریق ایمیل به نشانی edc.mede@yahoo .com به واحد آموزش ارسال نمایند.
با آرزوی موفقیت
اداره آموزش دانشکده مجازی، مدیریت و آموزش پزشکی
دریافت فرم های ثبت نام و بارگذاری مدارک
مدارك تكميل شده را به آدرس ايميل edc.mede@yahoo.com |
مدارک |
دریافت فرم |
بارگزاری فایل تکمیلی |
* اسکن فرم تکمیل شده ثبت نام (به صورت کامل و خوانا ) |
|
|
*اسکن فرم تکمیل شده تعهد نامه یک |
|
|
* اسکن آخرین مدرک تحصیلی |
|
|
* اسکن شناسنامه (از تمام صفحات) |
|
|
* اسکن کارت ملی |
|
|
* اسکن عکس 3*4 |
|
|
* اسکن حکم کارگزینی |
|
|
* اسکن مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه (درصورت خانم بودن اسکن کارت ملی ) |
|
|
*اسکن فرم گواهی خدمت و انتخاب رشته |
|
|
* نامه کتبی از بالاترین مقام مافوق مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل دانشجو جهت کارمندان پیمانی و رسمی دولت الزامی می باشد.(در صورت عدم اشتغال ) |
|
|
* اسکن تائیدیه تحصیلی و ریز نمرات مقاطع قبلی |
|
|
* اسکن تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان |
|
|
* اسکن فرم گواهی تعهد |
|
|
*تصویر ابلاغیه کاری مربوط به بند2 ممهور به مهر حوزه معاونت بهداشت دانشگاه |
|
|
* گواهی پايان طرح نيروي انساني، پيام آور |
|
|
*تعهد نامه اداری فرد متقاضی مبنی بر رعایت دقیق دستورالعمل برای شرکت در دوره |
|
|